Rik blir man inte.

Jag jobbade hela förra veckan. Utan en enda VAB-dag. Det kändes faktiskt alldeles fantastiskt, för bra för att vara sant! Som att trenden vänt! Eller inte. Idag är det VAB som står på schemat igen, med stora röda och snorindränkta bokstäver. Min arbetsgivare goes crazy bananas på mig snart. Jag tror allvarligt talat att jag vabbat i snitt två dagar varje vecka sedan mitten av oktober. Fanihelvetesjävlaskit, rik blir man inte av att ha barn iallafall!

Man blir fattig, trött, halvdöd och totalt nersnorad.

Kommentarer
Postat av: Sofie, gift mamma med en passion för skor och choklad

hoppas din lilla buse kryar på sig, här har det också varit mycket VAB



sofie, gift mamma med en passion för skor och choklad

2011-01-25 @ 19:58:37
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Så surt då! Stackaren verkar ju vara en magnet för varenda basilusk - hoppas han kryar på sig fort!

2011-01-26 @ 14:14:47
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0