Gulp.

Jag har pratat lite löst om att springa Tjejmilen i år. Lite löst betyder i min värld att "Ja, visst kunde det vara kul att springa Tjejmilen om jag får tummen ur röven och tränar. Och det lär ju inte hända!". Så har jag resonerat. Tills igår, då en kollega och väninna hojtade att "Nu jävlar anmäler vi oss!".

I år har jag avverkat smått fantastiska, tadaaa, två löprundor. Två. Det är visserligen en ökning med typ 200% sedan förra januari, men ja, det räcker inte riktigt.

Klara verkade ruskigt allvarlig. Sådär Hannibal Lecter-galet-allvarlig. Gulp. Imorgon är jag ledig, och då ska jag bända ur den där tummen ur röven. Minsann!

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: alla har vi våra åsikter, men som där vi bor (krokbäcken och sandviken) där finns de inte så mycket annat än skogen för våra hundar att kunna sträcka på benen ordentligt och de är inte bara i jakten de stryker med utan just på promenader också tyvärr. Isf borde alla hundar förbjudas att vara lösa, inte bara jakthundar. Jag vill ha varg kvar, men jag vill inte att våra djur ska behöva dö för de.

2011-01-15 @ 20:59:37
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Fru Gårman

hahaha... Jamen lycka till då. Förresten, man kan gå också, har jag hört. ;)

2011-01-15 @ 21:01:48
URL: http://frugarman.blogspot.com
Postat av: Fridah

Wow, du är min nya förebild! :O Hurtbulle där!

Jag skulle springa Tjejmilen förra året... Men det blev aldrig av, förvånansvärt nog ;) Haha..



Ja, Mysan är ganska ganska stor, ungefär som en schäfer. Så normalstor liksom. Namnet Mysan kom jag på när hon var liten valp och gullig som en liten nallebjörn... Nuförtiden går hon mest under namnet MonsterMysan, det känns mer passande ;) Haha

2011-01-16 @ 01:15:06
URL: http://empowerment.blogg.se/
Postat av: Lindah

Jag har oxå lust på något lopp. Hmm finns det något i Gbg?

2011-01-16 @ 10:45:58
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0