En kommentar av en läsare.

Jag fick en kommentar av Jenny igår. En ganska trevlig kommentar, men en mening blev jag lite fundersam över.

 

Det blev lite suddigt, då det enda bildbehandlingsprogrammet jag har på laptopen är det fashionabla Paint. Men jag tror att meningen går fram ändå, för säkerhetsskull har jag förtydligat lite med en röd ring. Vi ska se vad Urban Dictionary säger om ändelsen på bloggens namn;

 

"Licious A suffix that can be placed at the end of most other words.

Once "licious" is placed at the end of a word, it now usually has sexual connotations or is of ghetto nature. It is meant to imply that the thing or person is voluptuous, sexy or 'juicy'.
"


Jag gillar speciellt raden om "ghetto nature", men de andra delarna av texten är fina de också. Nej, Jenny. Jag tycker att namnet klockrent beskriver mig. Jag förstår inte alls hur du menar faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, tack för informationen! Hade ingen aning vad det betyde egentligen. Jag tyckte bara att det kändes som ett otippat namn comming from you. Men vad vet jag? =P Fint e de iaf!

2011-01-17 @ 17:00:59
URL: http://mittochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0